Een afspraak maken kan op 2 manieren
In principe is een afspraak voor één klacht. Hiervoor wordt 10 minuten gereserveerd.
Heeft u meer klachten of verwacht u meer tijd nodig te hebben? Kies dan voor een consult van 20 minuten.
Uiteraard doen wij er alles aan om u op tijd te helpen.
Tegelijkertijd willen wij onze patiënten ook die tijd geven die nodig is voor de klacht.
Dat kan betekenen dat u dan even moet wachten.
1. Via Mijngezondheid.net
U kiest de datum en het tijdstip van uw voorkeur en de afspraak staat meteen in de agenda
van uw huisarts, praktijkondersteuner of genoteerd.
Met de huisarts kunt u een afspraak maken voor het reguliere spreekuur, in de ochtend of middag.
Het is nu voortaan ook mogelijk om met de praktijkondersteuner online een afspraak te maken in de ochtenden voor bijvoorbeeld een jaarlijkse afspraak. Met de doktersassistenten kunt u een afspraak maken tussen 08.30 en 11.30 uur en tussen 14.00 en 16.00 uur voor de volgende verrichtingen:
- oren uitspuiten
- injectie zetten
- hechting verwijderen
- wrat aanstippen
- teek verwijderen
Voor een uitstrijkje bevolkingsonderzoek kunt u terecht op maandagen en woensdagen tussen 13.00 en 14.00 uur.
Wilt u de afspraak verzetten? Ook dat is makkelijk zelf te regelen via MijnGezondheid.net.
Een online afspraak is niet geschikt voor spoedeisende klachten of bijvoorbeeld een
chirurgische ingreep.
Hoesten, niezen, loopneus, keelpijn of koorts?
Maak dan
NIET ONLINE een afspraak, maar stuur ons via MijnGezondheid.net een bericht of neem telefonisch contact op met de praktijk, tel. (0492) 504 300. Ook als u denkt dat de klachten wel meevallen.
2. Telefonisch
U kunt bellen met de praktijk
(0492) 504 300 op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 12.30 uur en 14.00 en 17.00 uur.
Het
inloopspreekuur met de assistente is vervallen als gevolg van corona. In plaats daarvan kunt u met de assistente een afspraak maken. Voor een aantal verrichtingen kunt u dat ook doen via MijnGezondheid.net.